Acasa

Acasa

Din cauza costurilor in continua crestere ale serviciilor de energie si gaze, va informam ca incepand cu data de 1 aprilie 2022, toti producatorii din Spania si Italia percep taxa de energie si ambalaj. Pentru produsele care se aduc la comanda in cantitati mai mici de 15 mp se va aplica taxa de energie si ambalare care are o valoare cuprinsa intre 30-50 Euro + tva per comanda. 

Procesul de vânzare/comandă pe website-ul www.livart.ro, factuare și plăți

Produsele se pot comanda prin intermediul website-ului sau prin email la adresa office@livart.ro, prin trimiterea necesarului de produse și datele de facturare Vânzătorului. Acesta din urma va emite o factură proforma pentru comandă și vă va comunica termenul de livrare pentru fiecare produs în parte. În momentul în care plata este procesată în sistemul Vânzătorului, acesta va emite factura fiscală aferentă acestei încasări.

Plata se poate efectua prin transfer bancar, card online prin partenerul nostru Netopia Payments sau direct cu cardul si numerar la showroom-ul Vânzătorului.

Prețurile, stocurile și alte informații despre produse și termene de livrare

Produsele prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare, pot sa apara diferențe de nuanță și model intre imaginile de pe website/catalog și produsul real.

Prețurile afișate conțin TVA și nu includ cheltuielile de livrare. În cazul în care prețul nu este afișat, aveți posibilitatea de a cere o ofertă iar un operator vă va comunica prețul în cel mai scurt timp posibil. Stocurile disponibile pe website nu sunt actualizate în timp real și pot apărea modificări. Vă rugam să contactați Vânzătorul pentru a verifica stocul real al unui produs.

Termenul de livrare pentru produsele aduse pe bază de comandă specială este diferit de la un produs la altul și este influențat de disponibilitatea din acel moment a produselor în stocul producătorului și disponibilitatea camioanelor. Termenele de livrare vor suferi modificări în cazul condițiilor meteo nefavorabile, sărbătorilor legale din Europa, situații neprevazute pe durata transportului și disponibilitatea camioanelor.

Politica de livrare

Comenzile sosesc la depozitul Vânzătorului din zona Domnești, Ilfov. Transportul la domiciliul/sediul Cumpărătorului se poate efectua contra cost prin colaboratorii nostri de la Pallex Romania. Având în vedere că folosim un serviciu externalizat, NU putem solicita firmei de curierat partenere livrarea la o anumită ora sau la o anumită dată, livrarile se efectueaza in 3-4 zile lucratoare. Comenzile se livreaza pe palet si ambalate corespunzator pentru a nu suferi deteriorari pe durata transportului. Deoarece produsele ceramice au greutati foarte mari, livrarile se efectueaza pana in fata casei/blocului, va rugam sa aveti personal pentru a va ajuta la descarcat si manipulat cutiile. 

ATENȚIE: Vă anunțăm că, conform legilor în vigoare, firmele de transport nu despăgubesc eventualele daune dacă produsele nu au fost desfăcute la livrarea lor și nu se întocmește un proces verbal cu daunele constatate! In cazul existentei unor sparturi cumparatorul are obligatia de a ne informa in maxim 24 ore prin sesizare scrisa la adresa de email office@livart.ro. Reclamatii ulterioare nu pot fi luate in considerare.

În cazul în care acest lucru nu se face la primirea coletului, produsele își pierd Garanția și contravaloarea lor nu se returnează!

Politica de returnare

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare și manipulare.  Se percepe o taxa de retur pentru manipularea produselor de 15% din valoarea comenzii. Returul se efectueaza in maxim 14 zile calendaristice de la data achizitiei, iar costurile de transport pentru retur sunt suportate de client. Condițiile se aplica doar în cazul comenzilor online. Nu se acceptă returul în situația în care produsele nu au ambalajul original intact sau prezintă urme de folosire sau sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare.

Produsele aduse pe baza de comandă specială, nu se returnează, aceste comenzi sunt personalizate și nu pot fi returnate, aceasta regula se aplica inclusiv comenzilor plasate online (pe site sau email). În cazul defectelor de fabricație, vânzătorul va înlocui produsul defect cu unul conform.

Pentru comenzile plasate pe email/site in urma vizitei la showroom sau direct la showroom, se va specifica pe factura proforma si cea fiscala "comanda showroom" iar retururile sunt acceptate doar daca produsul se mai afla in stoc. Aceasta regula se aplica si pentru comenzile online dar care se ridica personal de la depozitul nostru, unde aveti posibilitatea de a vedea produsul, iar in cazul in care nu il mai doriti se poate anula comanda. Se percepe o taxa de retur pentru manipularea produselor de 15% din valoarea comenzii. Returul se efectueaza in maxim 14 zile calendaristice de la data achizitiei, iar costurile de transport pentru retur sunt suportate de client. 

Garanția

Liv Art garantează că produsele sunt originale, însoțite de factura fiscală și după caz certificat de garanție (pentru produsele care necesită garanție). Declarăm pe proprie răspundere conform prevederilor art. 5 din HG nr.1022/2002 privind regimul produselor care pot pune în pericol viața și sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului ca produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului.

Forța majoră și litigiile

Liv Art nu poate fi trasă la răspundere pentru nici un prejudiciu, de orice natură, pe care folosirea acestui website îl poate aduce. Acești Termeni și condiții de folosire se aplică pe termen nelimitat de la prima accesare a website-ului www.livart.ro.

Liv Art încearcă să-și îmbunătățească produsele și vă invită să contactați office@livart.ro pentru orice probleme sau sugesții.