Procesul de vanzare si returnare

Procesul de vânzare/comandă pe website-ul www.livart.ro, factuare și plăți

Produsele se pot comanda prin intermediul website-ului sau prin email la adresa office@livart.ro, prin trimiterea necesarului de produse și datele de facturare Vânzătorului. Acesta din urma va emite o factură proforma pentru comandă și vă va comunica termenul de livrare pentru fiecare produs în parte. În momentul în care plata este procesată în sistemul Vânzătorului, acesta va emite factura fiscală aferentă acestei încasări.

Plata se poate efectua prin transfer bancar, card online prin partenerul nostru Netopia Payments sau direct cu cardul si numerar la showroom-ul Vânzătorului.

Prețurile, stocurile și alte informații despre produse și termene de livrare

Produsele prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare, pot sa apara diferențe de nuanță și model intre imaginile de pe website/catalog și produsul real.

Prețurile afișate conțin TVA și nu includ cheltuielile de livrare. În cazul în care prețul nu este afișat, aveți posibilitatea de a cere o ofertă iar un operator vă va comunica prețul în cel mai scurt timp posibil. 

Termenul de livrare pentru produsele din stoc este de 2-3 zile lucratoare iar pentru cele care se aduc pe bază de comandă este de 15-20 zile lucratoare. 

Transportul la domiciliul/sediul Cumpărătorului se poate efectua contra cost prin colaboratorii nostri de la Pallex Romania. 

ATENȚIE: Vă anunțăm că, conform legilor în vigoare, firmele de transport nu despăgubesc eventualele daune dacă produsele nu au fost desfăcute la livrarea lor și nu se întocmește un proces verbal cu daunele constatate! In cazul existentei unor sparturi cumparatorul are obligatia de a ne informa in maxim 24 ore prin sesizare scrisa la adresa de email office@livart.ro. Reclamatii ulterioare nu pot fi luate in considerare.

În cazul în care acest lucru nu se face la primirea coletului, produsele își pierd Garanția și contravaloarea lor nu se returnează!

Politica de returnare

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare și manipulare.  Se percepe o taxa de retur pentru manipularea produselor de 15% din valoarea comenzii. Returul se efectueaza in maxim 14 zile calendaristice de la data achizitiei, iar costurile de transport pentru retur sunt suportate de client. Condițiile se aplica doar în cazul comenzilor online. Nu se acceptă returul în situația în care produsele nu au ambalajul original intact sau prezintă urme de folosire sau sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare.

Produsele aduse pe baza de comandă specială, nu se returnează, aceste comenzi sunt personalizate și nu pot fi returnate, aceasta regula se aplica inclusiv comenzilor plasate online (pe site sau email). În cazul defectelor de fabricație, vânzătorul va înlocui produsul defect cu unul conform.

Garanția

Liv Art garantează că produsele sunt originale, însoțite de factura fiscală și după caz certificat de garanție (pentru produsele care necesită garanție). Declarăm pe proprie răspundere conform prevederilor art. 5 din HG nr.1022/2002 privind regimul produselor care pot pune în pericol viața și sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului ca produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului.

Liv Art încearcă să-și îmbunătățească produsele și vă invită să contactați office@livart.ro pentru orice probleme sau sugesții.