Procesul de vanzare, livrare si returnare
Procesul de vânzare/comandă pe website-ul www.livart.ro, factuare și plăți
Produsele se pot comanda prin intermediul website-ului livart.ro. Plata se poate efectua prin transfer bancar, card online prin partenerul nostru Netopia Payments sau direct cu cardul si numerar la showroom-ul Vânzătorului.
Produsele prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare, pot sa apara diferențe de nuanță și model intre imaginile de pe website/catalog și produsul real.
Prețurile afișate conțin TVA și nu includ cheltuielile de livrare. Costul de transport va aparea in sectiunea de checkout a comenzii.
Termenul de livrare:
- Produsele care au eticheta "DISPONIBIL IN STOC" se pot ridica de la depozit in 24-48 ore sau se livreaza prin curier in 3-4 zile lucratoare.
-
Produsele care au eticheta "DISPONIBIL LA COMANDA" se aduc pe bază de comandă speciala din Spania sau Italia iar termenul este de 15-20 zile lucratoare. Zilele libere nationale vor prelungi automat termenul de livrare.
Termenele de livrare sunt relative si pot suferi modificari in cazuri exceptionale.
Transportul la domiciliul/sediul Cumpărătorului se poate efectua contra cost prin colaboratorii nostri de la Pallex Romania. In momentul in care comanda pleaca de la noi din depozit, vei primi un mail in care vei fi notificat vizavi de expediere.
Expedierea din depozitul nostru poate dura, in functie de dimensiunea comenzii pana la 72 ore pentru produsele din stoc.
Livrare produse si verificare comanda la livrare:
Livrarea produselor se va face pana la intrarea in imobil si niciodata pana interiorul casei/blocului sau a apartementului.
Exista tot timpul posibilitatea sa ridicati marfa de la depozitul nostru.
De obicei marfa este impachetata in cutii originale si vine livrata pe palet din lemn infoliat in plastic sau cu folie.
In momentul livrarii este obligatorie verificarea produselor si sa specificati pe nota de transport (CMR) in cazul in care regasiti nereguli. Reclamatii dupa plecarea curierului nu vor fi acceptate.
Reclamatile se fac pe email la adresa office@livart.ro si este esential sa notati lipsa de conformitate pe nota de transport. In cazul in care ati adus deteriorari produselor datorita manipularii secundare, nu ne asumam inlocuirea acestora.
Politica de returnare
Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare și manipulare. Returul se efectueaza in maxim 14 zile calendaristice de la data achizitiei, iar costurile de transport pentru retur sunt suportate de client. Condițiile se aplica doar în cazul comenzilor online. Nu se acceptă returul în situația în care produsele nu au ambalajul original intact sau prezintă urme de folosire sau sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare.
Produsele care se aduc pe baza de comandă specială, nu se returnează, indiferent de faptul ca au fost comandate online sau la showroom. Aceste comenzi sunt personalizate și nu pot fi returnate. În cazul defectelor de fabricație, vânzătorul va înlocui produsul defect cu unul conform.
Garanția
Liv Art garantează că produsele sunt originale, însoțite de factura fiscală și după caz certificat de garanție (pentru produsele care necesită garanție). Declarăm pe proprie răspundere conform prevederilor art. 5 din HG nr.1022/2002 privind regimul produselor care pot pune în pericol viața și sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului ca produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului.
Liv Art încearcă să-și îmbunătățească produsele și vă invită să contactați office@livart.ro pentru orice probleme sau sugestii.